Prima Vinduespolering udfører vinduespudsning for erhvervskunder i hele landet, og er også underleverandør for andre større polerings- og rengøringsselskaber.

Vi har udviklet en løsning til Prima Vinduespolering, som håndterer dokumentationen af alle medarbejdernes poleringsopgaver.

Projektets detaljer

kunde: Prima Vinduespolering

hvornår: 2017 – igangværende

løsning: Webapp & adminpanel

Tools/tech: Angular (Ionic), Laravel backend admin panel

Realisering af den gode idé

Uanset projektets størrelse kan man som kunde hos os, altid være sikker på at man ikke bare er endnu et projekt. Vi elsker at realisere de gode idéer – store som små, og Prima Vinduespolering er et godt eksempel herpå. Vi har grundet vores størrelse, altid et tæt forhold til alle kunder. Det betyder, at vi kan bevare den nære kontakt, og at kunderne altid ved, hvem de får fat i.

Synkronisering, import og GPS position

Løsningen er udviklet så det kan synkronisere, sortere og opdatere kundeoplysninger ved at uploade dataudtræk fra Prima Vinduespolerings eksistrende kunde- og faktureringssystem; Skvizbiz.dk. Det gør at de undgår at skulle oprette og opdatere oplysningerne manuelt. Løsningen henter desuden GPS positioner og kan dermed bruges til at bekræfte og dokumentere, at vinduespudseren har været på adressen.

Administrationspanel

Løsningen indeholder et administrationspanel, hvor kunder kan oprettes og data kan importeres. Brugere kan blive oprettet og tildelt postnumre, som dermed giver dem adgang til bestemte kunder.

Medarbejder login

Medarbejderplatformen er en nem løsning, som vinduespudserne kan have med på farten. Her kan de finde deres tilknyttede kunder og dokumentere poleringsopgaverne. De kan eksempelvis kommentere, hvis der har været forhindringer ifbm. med et job, og kunden får efter udført opgave tilsendt en mail.

Andreas har været den primære kontaktperson igennem hele forløbet.

Tag fat i ham for at høre nærmere om projektet